14.09.2018

Nowy standard wizualizacji salonów sprzedaży marki Suzuki w Polsce.

Nowe, udoskonalone standardy są wprowadzane w przededniu wkroczenia marki Suzuki w drugie stulecie swojego istnienia w 2020 roku.

„Miejsce, w którym klient spotyka się z marką, to jeden z najistotniejszych aspektów marketing mixu i funkcjonowania firmy motoryzacyjnej. Dziś prezentujemy nowy Salon Firmowy Suzuki. To miejsce będzie wyznaczać standardy jakościowe dla wszystkich punktów sprzedaży marki Suzuki w Polsce. Nowy projekt salonów Suzuki został opracowany z uwzględnieniem potrzeb współczesnych klientów, ergonomii, funkcjonalizmu i nowoczesności. Poprzez użytą kolorystykę nawiązujemy do korzeni marki - silnie zaznaczamy akcenty nawiązujące do czerwieni symbolu „S” w logo Suzuki. Kolor biały jest przewodnim motywem sprzyjającym osiągnięciu efektu czystych, jasnych i przestronnych wnętrz, które stanowią atrakcyjne tło dla prezentacji nowoczesnych produktów marki Suzuki.” – powiedział Mikołaj Matsumoto, Dyrektor Marketingu Suzuki Motor Poland.

Nowy standard jakościowy wprowadza jednolite zasady określające wygląd salonów sprzedaży. Opiera się on na rekomendacjach Suzuki Motor Corporation, a końcowy kształt projektu został sformułowany lokalnie przez Suzuki Motor Poland. Wytyczne dotyczące kolorystyki ścian i podłogi definiują dominujący kolor biały, jako symbolizujący wysoką jakość i wyrafinowanie. Płaszczyzny salonu kształtują srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła, które gwarantują komfort i prywatność rozmów prowadzonych przez klientów. Specjalną atencją zostały otoczone dzieci, dla których zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw. Nowoczesny system oświetlenia kształtuje i rzeźbi przestrzeń tworząc idealną atmosferę do prezentacji produktów Suzuki. Lampy emitujące światło w kolorze niebieskim oświetlają wnętrze do późnych godzin nocnych tworząc unikatowy klimat wokół salonu.

Suzuki_1.jpg Suzuki_10.jpg Suzuki_11.jpg Suzuki_2.jpg Suzuki_3.jpg Suzuki_4.jpg Suzuki_5.jpg Suzuki_6.jpg Suzuki_7.jpg Suzuki_8.jpg Suzuki_9.jpg

Wprowadzenie nowego standardu wizualnego salonów jest nierozerwalnie związane z nowymi wytycznymi dla ekspozycji produktów marki Suzuki. Samochód flagowy będzie prezentowany w centralnym miejscu salonu. Klienci będą mieli możliwość zapoznania się również z ofertą jednośladów Suzuki, a oferta akcesoryjna będzie prezentowana w specjalnie zaprojektowanych gablotach.

Suzuki Motor Poland wdraża nowe standardy wystroju wnętrz salonów sprzedaży jako pierwszy przedstawiciel marki w Europie. Realizacja projektu została zaplanowana na okres najbliższych 3 lat i obejmuje wszystkie salony sprzedaży samochodów.

19.04.2019

Suzuki Jimny ogłoszony zdobywcą tytułu Światowego Samochodu Miejskiego w konkursie World Car Awards

Międzynarodową Wystawę Motoryzacyjną w Nowym Jorku otworzyła konferencja prasowa i ceremonia wręczenia nagród World Car Awards. Suzuki Jimny został ogłoszony zdobywcą tytułu „World Urban Car” 2019 roku.

Dowiedz się więcej
05.02.2019

Roadshow Suzuki Jimny

W salonach Suzuki w całej Polsce odbywa się cykl pokazów premierowych Nowego Jimny. Roadshow to doskonała okazja, aby poznać zalety nowego modelu, a także różne rodzaje napędów 4x4 ALLGRIP dostępne w crossoverach i SUV-ach Suzuki. Dla uczestników pokazów przygotowano specjalną ofertę promocyjną na wszystkie modele z gamy japońskiej marki.

Dowiedz się więcej
28.01.2019

Nowy Jimny debiutuje w salonach Suzuki w całej Polsce

Suzuki zaprasza na pokazy premierowe najnowszego Jimny. Czwarta generacja kultowego, japońskiego modelu z napędem na 4 koła będzie prezentowana w lutym we wszystkich salonach marki w Polsce. Dla uczestników pokazów przygotowano także specjalną ofertę handlową na modele z gamy Suzuki.

Dowiedz się więcej
21.12.2018

W dniu 24 grudnia 2018 Salon Firmowy Suzuki będzie nieczynny

Szanowni Państwo, informujemy, że w dniu 24 grudnia 2018 Salon Firmowy Suzuki będzie nieczynny.

Dowiedz się więcej