06.07.2015

Nowy plan Suzuki na stulecie

W 2020 roku Suzuki Motor Corporation będzie świętowało 100-tną rocznicę swojej działalności. „SUZUKI NEXT 100” to nowy plan i struktura zarządzania na okres kolejnych 5 lat, które dzielą firmę od jubileuszu.

30 czerwca 2015 r. powołano nowy zarząd Suzuki Motor Corporation. Zdecydowano o wprowadzeniu zmian w stylu zarządzania firmą, ustanawiając zespół odpowiedzialny za rozwój marki w ciągu najbliższych 5 lat. „Team Suzuki” ma za zadanie zwiększenie sprzedaży samochodów do 3,4 miliona sztuk w 2020 roku z poziomu 2,87 miliona sztuk, osiągniętego w 2014 roku.

Celem Suzuki jest tworzenie produktów o najwyższej jakości, które spełniają oczekiwania klientów na całym świecie. W najbliższych latach firma skoncentruje swoje działania na rozwoju oferty samochodów, począwszy od segmentu mini po segment C, a także modeli typu SUV, aby w ciągu 5 lat wprowadzić aż 20 nowych modeli samochodów.

Rodzina motocykli Suzuki także poszerzy się. Główne działania zespołu Suzuki będą skoncentrowane wokół rozwoju najbardziej charakterystycznych motocykli dla Suzuki, czyli tych o pojemności powyżej 150 cm3 i sportowych.

Suzuki będzie także dążyło do zwiększenia sprzedaży produktów Suzuki Marine na rynku amerykańskim i azjatyckim, jak również zwiększenia świadomości marki, jako produkującej najwyższej klasy zaburtowe silniki czterocylindrowe.

22.01.2025

Kiiro - limitowana edycja Suzuki GSX-8R wjeżdża do Polski

Suzuki Motor Corporation wprowadza na europejskie rynki motocykl Suzuki GSX-8R w żółtym kolorze o nazwie Pearl Ignite Yellow, dotychczas oferowanym na rynku amerykańskim.

Dowiedz się więcej
21.01.2025

Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach

Do końca stycznia tego roku obowiązuje obniżka cen samochodów Vitara i S-Cross – dla klientów indywidualnych fabrycznie nowe auta (bez przebiegu) marki z Hamamatsu są oferowane w cenach niższych niż wcześniej nawet o 18 tysięcy złotych!

Dowiedz się więcej
20.01.2025

Wiosna w lutym? Rusza edycja 2025!

Tradycyjnie w serwisach motocyklowych sieci Suzuki rozpoczynamy akcję serwisową „Wiosna w lutym”.

Dowiedz się więcej
16.01.2025

Kadra polskich szczypiornistów rozpoczęła walkę na mistrzostwach świata 2025 w piłce ręcznej

Polska reprezentacja w piłce ręcznej, której sponsorem oficjalnym jest Suzuki, rozegrała z Niemcami mecz inaugurujący Mistrzostwa Świata Mężczyzn 2025.

Dowiedz się więcej